8. Min största rädsla inom ridsporten

2012-06-30 @ 09:36:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vet inte om jag har någon riktig rädla nu förutom om någon av mina hjärtan skulle skada sig riktigt riktigt illa. Är lite osäker i hoppningen just nu eftersom Bull inte är så säker på de högre höjderna och då tvekar jag. Men jag behöver bara bli säkrare på att bedömma avstånd och Bull måste lyssna lite bättre på mig, då är vi bara påväg uppåt!
 
Kände att ämnet spårade ut lite men är som sagt inte så rädd för någonting för tillfället!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka du är bäst

Hej Rebecka det är typ bara dina inlägg som jag läser tycker dem är väldigt bra kanske dina inlägg kanskekan bli lite bättre dem är lite lång tråkiga... :)))))

2012-06-30 @ 11:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback