6. Alla hästar i stallet

2012-07-09 @ 11:01:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Alla hästarna i Flechens stall är följande:
 
Ulissa Z.
e. Manhattan-Guidam
Avelsto som kom till stallet för tre årsedan ungefär tror jag. Sedan hon kom har hon fått två föl, Zookie och Zider.
 
Zookie
Åring efter Cohiba. Föddes förra året på skärtorsdagen och har efter det varit på gården. Hon är till salu om köpare dyker upp men annars får hon stanna på gården.
 
Zider
Fölunge efter Cohiba. Föddes i våras och är ett riktigt litet charmtroll! Ska eventuellt visas av mig och ägaren på fölchampionat i slutet av sommaren.
 
Paddy
En maxad vit D-ponny imp. Irland tror jag. En ponny med fantastisk hoppteknik men blir för stressad på banan och används nu som skogsmullehäst då han börjar bli lite till åren. Mycket snäll och trevlig häst!
 
Soya
Stor fin häst efter Casa Grande. Används som ridhäst och ska förhoppningsvis ut på både hopp och dressyrbanorna så småning om. Ägs av min kompis Rebecca som bor på gården!
 
White Lady
Vår fina gamla ridskolehäst som nu har fått en underbar pension hos sin nya ägare Patricia. Nu går hon mellan 2-4 gånger i veckan och lullar mest runt och lever ett stilla och underbart liv som pensionär♥
 
Och så klart... Världens bästa Flechen♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback