5. Favoritbilder jag har tagit

2012-07-08 @ 11:01:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Oj, herregud jag har tagit mängder med bilder men jag vet inte om några är sådär super bra. Tycker iallafall att det är väldigt roligt att fota så lite bilder har det ju blivit genom åren. Här kommer några av de jag gillar mest:
 
Detta kanske inte rent tekniskt sätt är de bästa bilder jag har tagit, men det är dem som påminner mig om minnen, vänner och massa mer. Så för mig betyder dessa bilder massor ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Oh, när jag ser några av de här bilderna kommer massa minnen i huvudet upp. Alla uteritter på vintern i kolmörker runt västersjön i full fart, våra snett igenom- snett igenom - långsidabanor när vi hoppade på ridbanan, sovstunden i NTR, när Bisse bajsade 8 ggr vid en uteritt och stackars Flechen fick men för livet... Fina tider, saknar det! <3

2012-07-10 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback