3. Det här behöver jag träna mer på

2012-07-06 @ 12:58:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ja ni det finns en hel del som vi alla behöver träna på då man aldrig blir fulllärd inom ridsporten, tror det är en faktor till att jag brinner på starkt för den, man kan alltid lära sig mer! Men någonting som jag har lite problem med är att jag kniper med knäna i vissa lägen när jag rider vilket försämrar min sist och inverkan på hästen en hel del, men jag jobbar på det och det blir bättre och bättre.
Även mitt tålamod kanske kan bli lite bättre då jag, hände mycket oftare förr, inte orkar med riktigt ibland och blir då frustrerad när jag rider vilket gör det att det bara går ännu sämre. Som tur är börjar jag även utveckla ett mycket bättre tålamod, så det går åt rätt håll!
 
Klassik bild på min dåliga sits, kniper med knäna, drar upp hälen och blir framåtlutad, tur att det är bättre nu!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag behöver också bättra på mitt tålamod, fast precis som med ditt så har det blivit bättre nu!:) Jag kan liksom fokusera istället för att bli sur, haha ;) Oftast, i alla fall!

2012-07-06 @ 14:34:10
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Annika

Fin bild :)

2012-07-06 @ 19:17:04
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback