12. Min favoritgren

2012-07-04 @ 10:25:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hoppning absolut. Älskar att hoppa och likaså Bull vilket gör det ännu roligare. Sune har kanske inte alltid gillat att hoppa precis men ibland får även han glimten i ögat nu. Det är så himla härligt att känna farten och jag vet inte riktigt hur man ska beskriva det. Härlig känsla är det iallafall. Sedan tycker jag det är väldigt roligt i dressyren också till exempel när man får till den där bra formen som man vill ha men det är inget jag satsar på och tycker om så mycket som hoppningen.
 
Nu ska jag ju testa på att träna lite fälttävlan också vilket jag också tror kommer vara helt otroligt roligt. Vi får se hur det blir med det! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback