Svar på frågestunden

2012-07-23 @ 11:33:59 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är du fortfarande säker på att du inte är allergisk mot sjökor? ;)
Japp
Vad tycker du om enbenta tranor?
Aldrig sett så vet inte ;)
Skulle du vilja ha en minigris?
Usch nej jag gillar inte grisar ;)
Om en vandrande pinne med rosa grisöron och tysk-marockansk brytning ville prata med dig,vad skulle du gjort då?
Sprungit fort åt andra hållet!
Kan finska elefanter prata latin?
Det kan dom säkert ;)
Tycker du det är kul att hjälpa andra med sina hästar?
Ja det är alltid kul att hjälpa andra! :)
Hur många hästar har du hjälpt till med?
Oj, det blir en del. Kommer inte ihåg alla men en hel del är det ;)
Hur långa brukar lindor till D-ponnysar vara?
Ingen aning då jag enbart använder lindor på storhästar ;)
Red du Pontus något när han stod på ridskolan?
Nej det tror jag inte att jag gjorde men det var så länge sedan som han stod där så jag är lite osäker.
Vill du rida Pontus?
Det är alltid kul att rida nya hästar :)
Har du masserat en häst någon gång?
Japps
Tips hur man kan sluta vara nervös för att tävla? :)
Det ska vara roligt att tävla. Det är det viktigaste jag tycker du ska tänka på. All press och prestationskrav behöver du inte bry dig om, så länge du har roligt och vågar lita på hästen kommer det att gå jätte bra :D
Vill du ha fler tips så mejla mig på [email protected] så kan jag hjälpa dig mer :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte snygg header!! Bloglovinbyte?!

2012-07-23 @ 12:51:16
Postat av: Lowa

Jätte snygg blogg. Bloglovinbyte?!

2012-07-23 @ 12:51:40
URL: http://girltimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback