Shopping och ridning

2012-07-20 @ 22:22:08 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Träffade Linda på stan runt lunch och strosade runt lite. Hade bestämt mig för att inte köpa något då jag har lite ont om pengar, men det är ju alltid då man hittar som mest så köpte med mig lite ändå. Åkte en sväng till Hööks också och fick med en ny favorit hem. Visar imorgon!
 
Sedan var det Bull-ridning som gällde. Trimmade lite i ridhuset i skritt och trav mest för att checka av läget. Han var fin och mjuk och tog stundtals bra stöd i handen. Ibland blir han lite lätt i handen och trixar mycket med bettet istället för att ta ett mjukt stöd, men det är sådant vi finslipar på. Tycker ändå han jobbade bra lång och låg och det var det jag krävde av honom idag. Duktig ponny!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback