Jobbet

2012-07-24 @ 22:03:10 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Hektisk dag på jobbet idag. Har gått fram och tillbaka till hagar, ridit 2 hästar, sopat och städat och skrubbat, lagat lasange som aldrig ville bli klar och gått lite till. Hektiskt dag alltså.. ;)
 
Bronx: Första hästen för dagen var Bronx och honom red jag tillsammans med barnen, först ut en skrittrunda i skogen och sedan lite trav och galopp i ridhuset. Han var lugn och snäll men väldigt stel och svår att ställa. Mot slutet mjuknade han iallafall lite i skritten men jag vet att han skulle kunna bli ganska fin och speciellt när man tömkör. Om han varit yngre, inte varit så tjock och haft mindre svankrygg hade han varit en riktigt fin dressyrponny!
 
Kuhs: Fick sig en uteritt i skritt och trav och han var pigg och glad. Tyckte det var roligt och härligt att få komma ut i skogen och jag tror det kommer vara skönt för honom att få slippa lektioner nu 4 veckor i rad! Förhoppningsvis kan jag få bort lite mage på honom också men befarar att han har kronisk köttbullemage, haha!
 
Efter jobbet var det som vanligt dags för Bull. Hoppade som sagt lite och det gick superbra mot slutet. Berättar mer i tidsinställt till imorgon!
 
Det fungerar fortfarande inte med bilder, snart får jag spader!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback