Hemma

2012-07-02 @ 16:53:35 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom nyligen hem efter första dagen på sommarjobbet. Har haft lika kul som jag alltid har på Sjövik även om jag själv var lite trött och off stundtals. Det är rätt sjukt hur man kan komma dit efter att inte ha varit där på några månader och känna sig helt som hemma ;)
 
Idag blev det iallafall en del mockning och små fix i stallet. Sedan red jag ut och galopperade massor på en av Ericas tävligshästar i skogen. Trimmade även en annan häst, som nyligen debuterade 1.40 med Erica, inne i ridhuset över lite småbommar. Gick hur bra som helst!
 
Imorgon är jag ensam på förmiddagen så då ska allt fixas i stallet och några hästar ska ridas. Det blir nog en toppen sommar det här :D
 
Helt orelaterad bild, men boy är bäst ändå♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

När avslutas bloggtävlingen? :)

Svar: I slutet av juli :)
dailyhorses.blogg.se

2012-07-02 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback