Appen fungerar igen

2012-07-10 @ 19:11:24 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Hej, det var ett tag sedan jag kunde blogga live men fick ett sms tidigare av Hanna att blogg.se appen fungerade så nu är jag här! Internet på min mobil är slut för denna månaden så om jag skulle vara inne på den skulle det kosten förmögenhet, internet här ute är inget att skryta över... Därför snodde jag mammas mobil en snabbis och kanske kan göra någon mer gång innan jag åker hem, vi får se! Bull har fått vila sedan tävlingen i förrgår, det är han verkligen värd! Han skötte sig så himla bra trots att det blev lite stressigt innan.. Har förberett ett inlägg om tävlingen att publicera när jag kommer hem. Sanningen är att jag har en lista på 45 inlägg till er - har man inte bloggat ordentligt på 3 veckor så får man en massa idéer och motivation! Vi hörs antagligen någon mer gång live innan jag kommer hem, är supersugen på att blogga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback