15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?

2012-07-18 @ 11:38:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
För att hästar är de allra bästa och underbaraste djuren på hela jorden! Behövde ni ens fråga? ;)
 
Nej men närheten till ett djur som inte bryr sig om vem du är eller hur du ser ut så länge du har ett gott hjärta är den bästa känslan jag nånsin upplevt och jag tvivlar på att det nånsin kan bli bättre än så. Att rida på en häst, flyga över hinder och vara ett med hästen, det är en häftig känsla som jag aldrig vill förlora då den får mig vilja fortsätta att göra det jag gör. Den får mig att orka fortsätta kämpa igenom allt det jobbiga.
 
Hästarna är allt för mig, det kommer dom alltid att vara ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback