14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

2012-07-17 @ 11:36:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Någonting jag gör absolut varje dag är att prata med min mamma och pappa, är vi inte på samma ställe så ringer vi varann så vi pratar verkligen med varann varje dag. Ja vad gör jag mer? Jag käkar som alla andra, sover som alla andra och ja vad mer gör jag egenligen? När jag är i stallet gör jag allt det vanliga som mockning sopar stalgången m.m. Pussar även alltid på minst en söt mule om dagen ;)
 
Men någonting jag kan lova er att jag gör varje dag är att kollar bloggen och kollar facebook! Är inne där typ jämt :P Jag är även en såkallad sms nörd och smsar säkerligen minst 10 sms om dagen (de dåliga dagara :P) Tur att jag har några tuden gratis sms i månaden ;)
 
Flechen kan också pussas♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback