10. 10 saker du inte visste om mig

2012-07-13 @ 11:01:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
  • Jag är ett riktigt godismonster
  • Jag är beroende av Coca Cola
  • Jag äter minst 1 avokado om dagen
  • Jag saknar fortfarande handbollen jätte mycket
  • Jag älskar fisk och skaldjur!
  • Jag ser minst en spelfilm om dagen
  • Jag kan alla HarryPotter och Twilight filmer utantill
  • Jag är livrädd för kor!
  • Jag har alltid ett kryss på handen för att det är något jag ska komma ihåg, men glömmer alltid bort vad jag skulle komma ihåg..
  • Jag är grym på att laga pasta och pastasås! (Fråga Becka hon är besatt av mitt recept xD)
Min kompis Rebecca och en mycket mumsig (levande) krabba :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback