Tidig morgon

2012-01-14 @ 15:53:45 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Anledningen till att jag inte kunnat skriva förens nu på eftermiddagen är den att jag gick upp klockan halv 6 i morse för idag var det jobba i stallet som gällde. Massa hästar som ska skötas om och en hel del mockning men det gick bra och det var inga större problem mer än att det var riktigt riktigt kallt!

Nu sitter jag nerbäddad i min säng med värmeflaskor och täcken och fryser ändå. Om det ska var såhär kallt vill jag iallafall ha snö!


Sanni i den stenhårda hagen..


Kommentarer
Postat av: tindra !

längtar galet mycket tills jag kan börja jobba så :/

2012-01-14 @ 16:22:50
URL: http://tindrasmeids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback