Tävlingsdagen

2012-01-22 @ 18:28:26 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som jag sagt innan så valde jag att tävla 70 cm idag istället för 80 cm då Sune inte varit på hugget det senaste. På framridningen innan var det kaos med en massa barn och ponnyer överallt men Sune var lugn ändå, och det gjorde mig lugn. Skönt att inte behöva stressa upp sig där, för då blir allt pannkaka sedan!

Rundan blev jättebra och vi tog det väldigt lugnt. Petade till honom med spöt på högerbogen när jag kände att han började tveka, och då hoppade han gallant. Omhoppningen tog vi också lugnt men med något snävare svängar. Ibland blir jag så flängig såfort det blir omhoppning men idag höll vi oss i skinnet och gjorde det tillsammans! Jag och världens bästa ponny! ♥


Det blev alltså en förstaplats för oss idag, så härligt efter många veckor med trassel! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stort grattis då :).

2012-01-22 @ 19:31:52
URL: http://goldponnyn.blogg.se/
Postat av: Emelie

söt bild,och grattis =D

2012-01-22 @ 19:54:29
URL: http://macrofotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback