Shopping

2012-01-27 @ 10:11:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Precis som Hanna så har jag studiedag idag, men det är fullt upp ändå. Ska göra klart de läxor jag inte hann igår och så ska jag till Charlies och Hööks för att köpa saker till min ponny! Det är så härligt att han kommer imorgon, och vad jag har längtat efter detta!

Känner att jag är och köper saker hela tiden men så är det faktiskt inte. På grund av min beslutsångest så blir det aldrig jättemycket köpt varje gång och måste därför åka dit i omgångar om jag ska få med mig det jag behöver. Idag ska jag ha 2 schabrak, lädergrimma och bakskydd till mina blåa senskydd, men mer än så är inte bestämt. Ska kolla om stigbyglarna jag ska ha har kommit in och kolla på regn-skritt täcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback