Rebeckas This or That svar

2012-01-11 @ 12:07:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Helskodda/Oskodda ridbyxor - jag kan verkligen inte rida med oskodda, tycker det är jätteobekvämt..
Hoppning/Dressyr - självklart är dressyren viktig och det är roligt att rida dressyr också, men hoppningen är snäppet bättre. Fart ska det vara!
Charles Owen/Jacson Wen - Antar att ni menar sammetshjälmarna och måste ärligt säga att jag ser ut som en svamp i dem. De är supersnygga men när jag sätter på mig en så förvandlas den till en hatt på svampen, haha. Inte helt okej! ;)
Tretorn Advance/Tretorn Falsterbo - gillar verkligen inte tretorn överhuvudtaget men om jag måste välja.. Falsterbo ser bekvämare ut.
Globen/Gbg horse show

Gymkhana/Islandridning
Utomlands/Hemma
Fest/Stallet - är väl ingen festprisse precis! ;)
Ridhus/Ridbana - mycket härligare utomhus när det inte är för kallt.
Tävling/Träning - svår fråga så måste svara båda. Träningen är där man utvecklas och tävlingen är där man ser resultat.

Läsa bloggar/Driva blogg - helt klart som Hanna sa, när man får sådan respons från er så är det helt klart att driva egen blogg. Kikar ganska ofta runt på massa bloggar men det är sällan jag fastnar..
Hästblogg/Annan (att läsa) - nyttigt att läsa hästbloggar och man fastnar lättare då det är sitt intresse. Läser dock endel andra bloggar ibland för att hitta inspiration bland annat.
Rida utan sadel/Rida utan träns - tja, har aldrig ridit utan träns så får bli utan sadel.. Kanske får bli någon gång i framtiden utan träns men håller mig till att rida med nu! ;)

Western/Trav - vet inte varför, men känner mer för trav faktiskt.. Det är det jag hellst skulle vilja prova av dessa grenar.
Uteritt/Ridhus - mysiga uteritter i skogen är toppen!
Schabrak/Vojlock
KL/JW - det var ett svårt val då båda har snygga men dyra saker. Kingsland har större kollektion och John Whitaker har en bredare kollektion. Men väljer nog JW faktiskt!
Uteritt/Hårt ridpass - beroende på tillfälle och anledning.
Väst/Utan - rider alltid med väst, så är det. Gör ont i min rygg att rida och stödjer upp endel i allafall.
Storhäst/Ponny - tills ponnytiden är slut så absolut ponny!
Privathäst/Ridskolehäst -
Egen häst/Medryttare - Det finns olika gränser för hur mycket en medryttare får göra. Hanna tar Fleche flera gånger i veckan medan jag red (rider) Skrållan en gång i veckan eller ännu mer sällan. Det härliga med att ha egen är nog att man får bestämma mer medan med en medryttarhäst blir man tillsagd vad man ska göra.
Dot Com/Lilleman
Stockholm/Göteborg - älskar den staden!
Lolli/Teddy
Gymkana/Voltige - det var underbart att träna voltige så det går över gymkhanan!

Facebook/Bloggar - Antar att man ger bort sitt liv i båda delarna så egentligen hade det varit bra utan båda.. Dock har jag hellre blogg än facebook.
Barbacka/Sadel - precis som innan, beroende på tillfälle och anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback