Planering

2012-01-12 @ 19:03:07 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Förra året var jag ganska bra på att planera, och det ska jag fortsätta med denna terminen. Dock var jag riktigt usel på att följa mina planeringar och det slutade alltid med att allt blev gjort i stress då jag alltid sköt upp läxor och prov till sista minuten. I år ska jag börja följa mina planeringar, för jag måste verkligen utnyttja all tid jag har för att hinna både hästen och skolan (inte alltid roligt att gå plugglinjen natur/samhäll). Dessutom vill jag få in mer träning på schemat, vilket kan bli jobbigt.

Det jag ska tänka på är iallafall att inte stressa. Inget blir bra när man stressar och jag är expert på att ta på mig att göra saker utan att jag egentligen har tid. Får bli mer noggrann med det!


Vad tycker ni om att se veckans planering varje vecka? Vad jag ska göra med (den blivande) ponnyn på dagarna och annat som är inplanerat i schemat?

Kommentarer
Postat av: E

Så underbart att rida barbacka ute :D

2012-01-12 @ 19:37:10
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är ponnyn nu då? :D

2012-01-12 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback