Gårdagens shopping

2012-01-28 @ 08:29:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Detta var alltså det jag köpte igår. Är dock osäker på vilken storlek jag ska ha på schabraken, då vissa säger Cob och vissa säger Full.. Jag får testa med sadeln sedan och om Full är för stort så byter jag.
Riktigt usla bilder men hann inte fixa och dona med kameran så fick bli mobilbilder!

Från Hööks:



Från Charlies:


På grund av att jag inte vet storleken jag ska ha på schabraken så köpte jag bara ett. Får bli ett till snart!

Kommentarer
Postat av: Stinaaa

vilken storlek har sadeln då? min sadel är 17 och då ska man ha full, jag brukar prata med dom i kassan om jag är osäker! :)

2012-01-30 @ 07:56:25
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback