Gårdagen

2012-01-14 @ 09:53:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hade inte ork att skriva igår. Ridskolehästarna känns som familjemedlemmar och när en plötsligt försvinner så blir ingenting sig likt. Fick ha en kväll och låta det sjunka in.. Fina Gemet!

På ridningen hade jag Sune. Det blåste något enormt och det lät i hela taket, och han slappnade inte av som jag ville. Skänkelvikningarna skötte han bra på framridningen men han ville inte ställa sig ordentligt på volten och kändes stum i munnen. Hoppningen gick inte heller något vidare, då han var spänd och nervös och tänkte på allt samtidigt utan att koncentrera sig på mig. Fick många stopp och blev inge vidare höjder för oss då han började tveka redan flera meter innan hindren.

Anmälde mig iallafall till klubbhoppningen den 22 januari på honom, så kommer hoppa 70 och 80 om ingen annan ska ha honom. Får hoppas att han koncentrationen på rätt ställe då så löser vi nog det tillsammans!


Två filmer på mig & Sune och Hanna & Sanni kommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback