Första dagen i skolan

2012-01-09 @ 18:04:15 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Till skilldnad från vissa andra som fick vara lediga en hel dag till så började jag skolan redan idag! Kan lova att det var riktigt svårt att komma upp ur sängen imorse och släpa sig mot bussen. Som tur var så började jag denna terminen med att åka ut till stall Sjövik och min praktik. Bättre sätt att starta skolan på tror jag inte att det finns ;)

Blev en del longering idag av en hel del pigga och glada hästar som vilat några dagar. Var glad över att jag stod på marken och inte satt på deras ryggar när de brallade loss som mest ;)

Blev även lite ridning och där testades min balans då Lexie var pigg och busig. Riktigt trevlig häst och jag kunde inte annat än att skratta åt henne när hon flög iväg. Joggade henne bara lite lätt i alla gångarter då hon ska säljas och ska åka på besiktning nu i veckan. Kommer sakna den där lilla hästen men hon kommer få det bra hos de nya ägarna :)


Extremt ocharmig bild på lexie när vi konditionstränar ;)


Kommentarer
Postat av: stella

Vilken fin blogg ni har:) är det lätt/svårt att dela?:)

Nu är det frågestund om du vill vara med:)

2012-01-09 @ 19:53:32
URL: http://ponnyhopp.wordpress.com
Postat av: Natalja och Hillbilly (:

sv: förstår hur du menar.:) men när jag masserar, så gör jag det lääänge och en del i taget, samt varierar del av kroppen ofta. tar lite där, lite här och sen lite på samma ställe igen, och så fortsätter jag. och då blir ju musklerna varma ;) av massagen alltså!

2012-01-09 @ 22:14:03
URL: http://ltotheove.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Sv; Något stora kanske, men den hade åkt upp lite då jag inte satt fast den ordentligt. Antagligen därför den ser lite för stor ut, haha! :)

2012-01-10 @ 17:43:58
URL: http://moajonsson.blogg.se/
Postat av: jennie

fina fina lexie ;)

grymt fin blogg ni har föresten!

Kram jennie

2012-01-10 @ 22:10:07
URL: http://jenniennyborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback