Blivande stallplatsen

2012-01-21 @ 09:18:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ska åka och kolla på en stallplats idag. Vi har redan bestämt oss för den och ska bara kolla läget samt prata med de som hyr ut stallplatsen. Senare när ponnyn står där så får jag visa er runt!

Senare idag blir det US-möte, och sedan åker jag ner till Hööks och kanske en sväng förbi Charlies också. Måste kolla in alla de färgglada schabrak som alla bloggare är så uppspelta om. Och om jag känner mig rätt så kommer jag få med mig ett schabrak hem, då jag älskar färgglatt! På charlies ska jag kolla om de stigbyglar jag ska köpa har kommit in, och kanske titta på lite annat. Ni får se! :)

Åh, längtar till första photoshooten med ponnyn. Och första ridpasset, och första tävlingen..
Tror jag längtar ihjäl mig snart! ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Söt ponny:)

2012-01-21 @ 10:45:19
URL: http://amandalodesjo.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback