Bättre sent än aldrig!

2012-01-23 @ 10:59:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Flechen är nu snart 15 år och först nu har han lärt sig hur man bär sig åt när man bockar! Helt korrekt! Igår när jag var på fältet och red var han så himla pigg så jag lät honom galoppera någon vända för att han skulle lugna ner sig men det fungerade inte riktigt som jag hade tänkt mig. När jag ska börja bromsa in känner jag hur han höjer ryggen och sen försvinner huvudet och rygg och rumpa flyger iväg. Blev så himla paff att jag först inte riktigt hängde med, tog mig ca 5 sekunder att reagera och försöka få upp huvudet. Hihi lilla Flechen, så otroligt fin ♥


Bild från igår då Becka var med och fotade, fler bilder kommer i veckan!


Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

haha min hann bli hela 21 år innan hon ens kom på tanken att man kunde bocka x)

2012-01-23 @ 11:43:00
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: natalja och ridtravaren hillbilly ;)

Haha! Hillbilly kan inte heller bocka, men dra ner huvudet och skaka samt lätta lite från marken kan han XD



Jättefin bild, ska bli kul att se fler! :)

2012-01-23 @ 14:15:59
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback