Årets lugnaste dag

2012-01-01 @ 16:52:58 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag tror verkligen att nyårsdagen är den lugnaste dagen på hela året för mig! Eftersom jag var uppe till sex i morse så blev det en riktigt lång och skön sovmorgon och jag vaknade inte förens vid 3 halv 4 tiden någongång när det redan börjat mörkna igen. Det finns nog inget bättre än en pizza och film en dag som denna.

Är faktiskt rätt nöjd över att jag inte behöver åka till stallet idag utan kan ligga framför TVn hela dagen och bara slappa :)

Min nyår vad awsome, hur var ert firande av det nya året? :)


Nu saknas bara lite snö också:)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Såklart det varit din lugnaste dag när de bara typ gått 1 dag

2012-01-01 @ 22:36:30
URL: http://cajsaholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback