Tävlingssäsongen börjar

2012-02-17 @ 16:49:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu har vi äntligen börjat planera tävlingssäsongen för mina underbara små ponnysar! Är så himla taggad för att komma ut på tävlingsbanorna nu igen! Förhoppningsvis så behåller Sanni den härliga känslan vi hade på klubbhoppnignen sist och Boy taggar till lite extra och hoppar lika bra som på sista omgången av div 2 förra året!

Första tävlingen kommer att vara på hemma plan som vanligt vilket alltid är skönt! Både Sanni och Boy ska få vara med! Sanni ska hoppa 85cm och jag hoppas verkligen att hon taggar igång lite istället för att fjanta sig! :)
Boy ska få hoppa både 85 cm och 95 cm!

Jag tror och hoppas att 2012 kommer att bli ett bra tävlingsår för båda mina ponnysar och Flechen! Hans säsong börjar dock lite senare då han inte vill gå inomhus utan trivs bäst på utomhus tävlingar ;)




Kommentarer
Postat av: Noomie

Härligt! :D

2012-02-17 @ 18:23:31
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback