Taggad!

2012-02-24 @ 11:53:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Åhh imorgon bär det av till Göteborg och jag är så SJUKT taggad! Ska bli riktigt skojj precis som alltid med goa vänner massa hästar och självklart en hel del shopping på mässan :D Kollade just in på mitt konto och insåg att jag inte alls är så fattig som jag trodde så kan nog kosta på mig att köpa lite mer än jag trodde! Ska dels hitta grejer till mig själv, snygga kläder som matchar till lite outfitar men även lite till Flechen om jag hittar nått fint som jag tkr han ska ha! Ni får helt enkelt se när jag är hemma igen!

Vi kommer nog skriva lite korta blogginlägg via våra telefoner, kanske med lite bilder från showen eller vimmelbilder på mässan? Det återstå att se men jag lovar att ni kommer få update om vad vi håller på med där nere i Göteborg! :D


Angelica Augutsson som under söndagen förra året vann sin första världscup seger!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad roligt! önskar att jag också skulle dit...Men ha det super kul :D

2012-02-24 @ 12:04:59
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

jag ska också dit imorgon, sjukt avundsjuk på dem som är där redan idag eller igår!

2012-02-24 @ 13:39:26
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback