Slutar snart

2012-02-21 @ 16:27:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Slutar sent på tisdagar så får skynda mig till stallet direkt efter skolan. Planeringen för ridningen idag är att jobba mycket med galoppen. Många övergångar mellan alla gångarter och speciellt i galoppen. Trava några steg, galoppera några galoppsprång, trava några steg igen osv. Även halterna ska sitta bättre idag. Han ska inte få trippa åt sidan och hålla på utan stå tills jag ber honom om något annat.

Kommer hem sent idag eftersom vi slutar så sent och det tar ett tag att åka bussen till stallet. Ni får utvärdering ikväll eller imorgon, beroende på när jag hinner. Vi ses då!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Tusen tack, vad glad jag blir! :)

2012-02-22 @ 10:24:06
URL: http://ungdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback