Sjövik

2012-02-26 @ 19:43:47 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Var ju som sagt iväg på min gamla praktikplats och red lite idag då Erica var i Skandinavium hela helgen! Tog det ganska lugnt dels med tanke på att jag fortfarande har väldigt väldigt ont i axeln. Vi skrittade ut i vår solen på lite hästar som tyckte det var super roligt att komma ut i skogen och röra lite på sig! Underlaget var inte super precis men det gick iallafall skritta och trava lite vilket var ganska lagom faktiskt! Boeing som jag red var lite taggad till en början och vi har tränat lite passage i skogen idag då han blev lite laddad, haha skämt åsido.
Det var iallafall riktigt kul och skönt att vara tillbaka där ute då jag verkligen triva där!


Gammal bild på Boeing, trevlig häst som är på omskolning från dressyr till hopphäst hos Erica :)


Kommentarer
Postat av: Team Nyrk!

Hello, vilken finfin blogg! :D

Kom in till oss kanske, bloglovinbyte? ;)

kram!

2012-02-26 @ 20:45:30
URL: http://teamnyrk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha tack själv ;)

2012-02-27 @ 09:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback