Sista dagen på praktiken!

2012-02-06 @ 18:57:28 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag var sista gången jag var ute på stall Sjövik och hade min praktik. Verkligen så himla trist då jag stormtrivs där och verkligen känner att jag "hör hemma" där. Nu har jag varit där en dag i veckan i ett helt år men det känns verkligen som jag precis började. Men nu har skolan beslutat att jag itne längre får vara kvar där och den dagen vi spenderade på praktik ska nu spenderas i skolan.. Inte alls lika roligt!

Förhoppningsvis kommer jag att hjälpa Erica då och då igen då det verkligen är lärorikt och så grymt roligt!


En utav Ericas extremt fina hästar och hon själv på en hopptävling!



Kommentarer
Postat av: Noomie

Vad roligt att du har haft så många stall att vara på! Vad har du fått göra på praktiken?(:

Har ni någon bild som jag kan använda som bildlänk förresten?(:

2012-02-06 @ 21:37:48
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Emelie

Håller med dig hanna!!

2012-02-06 @ 22:41:43
URL: http://emelievilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback