Planering

2012-02-21 @ 16:43:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tänkte skriva en liten planering om vad jag tänkt göra resten av denna veckan!

Tisdag: Rida Flechen lätt på banan och känna lite på honom
Onsdag: Förhoppningsvis rider jag ut med en kompis, annars själv
Torsdag: Hästfridag = Plugg Plugg Plugg
Fredag: Hoppträning med Sanni
Lördag: GÖTEBORG HORSE SHOW!! :D
Söndag: Ut till stall Sjövik och rida lite, sedan ska Flechen ridas antingen ut eller på banan!

Allting är inte riktigt spikat än men ungefär såhär kommer min vecka att se ut! Massa hästar så jag hoppas verkligen att axeln håller nu och inte håller på och dummar sig!




Kommentarer
Postat av: Sanna

vad har du gjort med axeln? :o(

2012-02-21 @ 18:04:51
URL: http://sannapetersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback