Ont

2012-02-22 @ 21:31:43 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har fortfarande väldigt ont i axel och det släpper inte så Flechen fick vila idag också då jag tyvärr inte hittade någon annan som kunde rida honom idag! Men imorgon är det en annan tjej som ska rida som brukar rida honom någon gång i veckan och hon är jäte duktig så det kommer säkert gå kanon bra!

Hade plannerat attt vila lite nu för att slippa smärtan i axeln men det fungerar inte riktigt med mitt schema just nu då jag har träning på Fredag, måste verkligen hoppa Sanni och få lite fason på henne innan tävlingen! Och sedan fick jag erbjudandet att åka ut till min gamla praktikplats och rida på Söndag och har saknat det som sjutton så kunde helt enkelt inte säga nej!

Men med massage varje kväll hoppas jag att det släpper snart!


Borde sluta med dessa dumheter men det är ju så roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback