Mitt beslut

2012-02-28 @ 10:42:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Från och med nu och en tid framåt så kommer jag inte skriva så mycket om Bull på bloggen. Anledningen är att jag själv tappar den där fantastiska känslan av att ha en egen häst. När jag skulle få hem honom så var jag inte ens taggad. Jag var inte den där yperlyckliga tjejen som just fått sin önskan uppfylld utan jag hade magknip och var mest orolig för vad jag skulle skriva på bloggen om det inte gick bra osv. Tänk vilken känsla som jag har gått miste om. Att få äga en alldeles egen ponny har alltid varit min högsta dröm men så kändes det verkligen inte och nu ska jag inte gå miste om något sådant igen.

Har ännu inte förstått att det är min alldeles egna ponny. Har stressat runt som en tok och inte hunnit njuta av dagarna med Bull, och mycket pågrundav bloggen. Jag har skrivit allt som hänt här och på något sätt byggt upp en bild av hur det borde vara. Sedan blir jag bara rädd och nervös för att själv inte klara av de kraven och har inte riktigt kunnat slappna av varken i ridningen eller i stallet överhuvudtaget. Har haft problem med koncentrationen i ridningen länge och nu med en rädsla för att inte nå upp till förväntningarna OCKSÅ så blir det inte bra alls.


Därför kommer uppdateringen om Bull ligga lågt ett tag. Jag måste själv hinna ikapp verkligheten och inse vilken lycklig person jag borde vara och strunta i alla kraven. Sen kommer den tid då jag känner mig redo att ge er min upplevelse igen. När det blivit vardag och vi redan byggt upp vårt förtroende för varandra.

Ni märker såsmåningom när ni får läsa om Bull igen men för tillfället får ni klara er utan mitt charmtroll!

Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Så synd att det blev så! :-(

Hoppas att du hittar motivationen snabbt igen så vi eller iaf jag får läsa om er ! :-) Tycker att , efter det jag läst, du är jätteduktig med honom och verkar verkligen bry dig och och älskar din häst! :)

2012-02-28 @ 14:22:54
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: H

tror det är bara bra egentligen, ni lär ju fortfarande känna varandra! att behöva skriva om hur en relation till en häst utvecklas blir bara allt för jobbigt i längden tror jag iaf. hoppas allt går bra och att ni kommer varandra närmre, du är jätteduktig med honom redan så det kan nog bara bli bättre! :D

2012-02-28 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback