Mina GHS inköp

2012-02-27 @ 14:25:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Var inte på mitt sjuka shoppinghumör i lördags, vilket jag ångrar lite idag. Hade kunnat köpa så mycket mer snyggt nu när det ändå var rea på endel saker men inte det. Fick iallafall med mig 2 underbara schabrak hem, och de passar Bull som handen i handsken!


Det beige/bruna schabraket blir finfint med bruna benskydd, bruna ridbyxor och en beige tröja. Det blå går att matcha med en gul tröja, blå ridbyxor och blå benskydd. Inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Natalja

Skitsnygga schabrak! :D

Beige och brunt ihop kan inte bli fel och marin passar till allt ;) Gilla :D

2012-02-27 @ 16:34:58
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback