Lyckats igen

2012-02-20 @ 19:55:29 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag lyckas verkligen alltid skada mig när jag är i fjällen, nästan lite pinsamt! I år var det axeln som fick sig en smäll.. Vet inte riktigt vad jag gjorde men slog typ i staven eller något i landningen på ett av hoppen.. Sånt som händer ;)

Hoppade i skolan idag också och red en häst som var pigg och stark och verkligen drog i axeln på mig.. Det resulterade naturligvis i att jag hade ännu ondare efter det sen.. Inte helt roligt då jag inte kunde rida flechen bara för det! Imorgon ska jag försöka rida en sväng iallafall om jag lyckas sadla, annars får det bli barbacka! :D


Världens finaste kille ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch då, aldrig roligt att slå i axeln, gör så himla ont :(

2012-02-21 @ 19:23:24
URL: http://sannapetersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback