Kallt

2012-02-01 @ 10:48:08 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det ska bli jättekallt i helgen, tydligen runt 8-10 minusgrader på dagen. Riktigt jobbigt då jag (precis som Hanna) har problem med vattnet i hagen. Det är nu det är otroligt skönt att det finns ridhus där, men jag kan ju inte rida inne hela tiden. Imorgon ska jag till JFK för att träna för Veronica och sedan får vi se om jag ska hoppa honom i hoppspecialen på fredag. Dock hittar jag inte runt om stallet, så rida ut kan jag inte göra än. Får ta en liten sväng när vi ska fota men annars vet jag inte riktigt. Han kan ju inte gå i ridhuset 5 dagar i rad, usch!

Lite onödig information men nu vet ni mina dilemman just nu! ;)

Längtar till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är freaking 30 minus här.... Men norrsken :D

2012-02-02 @ 00:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback