Idag

2012-02-04 @ 19:11:09 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Släppte Bull i ridhuset idag så han fick springa av sig lite. Tanken var att han skulle få springa lite av sig själv och rulla sig om han ville men när han tröttnat så kom han bara till mig hela tiden med blicken "vad ska vi göra nu?". Haha, sötponny!
Eftersom de inte rör sig så mycket i hagen så tror jag han tyckte det var skönt att få sträcka ut lite. Han fick motionera en bra stund så han inte är allt för pigg när jag ska rida imorgon! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Okej, jag lägger till er nu :D Kan ni säga till när ni lagt till mig också?:)

2012-02-04 @ 19:20:59
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback