Hemma dag

2012-02-11 @ 12:26:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
På grund av att jag känner att jag håller på att bli sjuk så ska jag faktiskt vara hemma från stallet hela dagen idag! Det blir en soft dag med mycket filmtittande och godisätande om jag känner mig själv rätt! Men jag måste även börja med packningen som jag inte ens har påbörjat ännu! Så jag har nog ganska fullt upp idag iallafall om jag ska hinna packa allt (som alltid blir såååå himla mycket mer än vad jag egentligen kommer att använda..) För imorgon går bilen hemifrån 04.00!!


Min fina lilla prins♥ kommer sakna honom massor!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Eisengarten

Din sadel ser grymt skön ut! Vad är det för någon?

2012-02-12 @ 18:24:22
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/
Postat av: Rebecca Eisengarten

sv: Okej :) Tyckte den såg fin ut iallafall :D

2012-02-12 @ 19:07:02
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback