Hästfri dag

2012-02-09 @ 19:32:43 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det är inte ofta som jag har en helt hästfri dag då jag inte är i stallet över huvudtaget! Men idag har jag faktiskt lyckats med det och passat på att träffa lite av mina vänner och haft en lugn och skön dag som omväxling!
Nu är Sanna hemma över några dagar så då tar hon hand om Flechen så jag får lite ledigt, men mitt schema är rätt fullproppat hela tiden iallafall. Men det är faktiskt lite skönt att veta att man inte behöver stressa upp till stallet och hinner med det också nu när det är så mycekt som ska hinnas med ;)


Även om det blir lite tomt utan min prins ibland♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Allt bra? :)

Anmäl dig gärna till min lilla tävling - http://emeliesdaily.blogg.se/2012/february/lite-tavling.html#comment

2012-02-09 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback