Första ridningen

2012-02-01 @ 10:34:04 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som jag sa igår så var han otroligt pigg och. Kanske inte så konstigt då han vilat i 2 dagar nu och dessutom när det är på ett nytt ställe. I både traven och galoppen gick det bara fortare och fortare då jag inte har så mycket att sitta emot med, men jobbade endel med serpentinbågar där han varannan gång skulle galoppera på mittenserpentinen och varannan gång skritta. Han lyssnade lite bättre på slutet men han hade mycket energi kvar då också.

När vi lärt känna varandra lite bättre, så tror jag detta kommer bli jättebra. Jag måste hitta knapparna och han måste vänja sig vid stället och slappna av. Då blir det super!

Mobilkameran hade blivit jätteimmig pga kylan, så bilden är inte den bästa!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Har du din häst i Kolaryd? :)

2012-02-01 @ 10:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback