Coolt!

2012-02-28 @ 08:40:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
När vi gick omkring på mässan i Lördags fick vi oss minst sagt en chock! Vi gick förbi en monter, tror det var jordbuksverkets monter, när vi får syn på två väldigt bekanta hästar! Becka stannade upp och verkligen pekade på dem och jag tänkte väl nått i stil med "fina hästar, söt appaloosa" innan jag såg att det var en väldigt väldigt välbekant Appaloosa!

Tro det eller inte men där var hon, Sanni, min tävlingsponny Sanni var på bild i en monter och satt där på väggen! Fatta chocken som uppstod i min hjärna! Trodde det först inte men såg sedan Mutje, vår haflinger gå bredvid och insåg då att det verkligen var dom!

Var tvungen att gå fram och fråga dem som stod i montern och de sa att de fått bilderna av nån som jobbar i Jönköping. Dom sa även att exakt den bilden var med i en utav deras informations häften så jag snodde en sån och där var dom igen!

Hihi lite små cool att min tävlingshäst och vår voltigehäst är med på bild i Göteborgs Horse Show!


Här är dom, finingarna♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback