Zombie?

2012-08-08 @ 10:17:56 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Japp jag känner mig lite så just nu faktiskt, har rätt ont i min rygg efter gårdagen samt att jag är galet trött och vet inte varför, sov ändå mer än 9 timmar inatt. Men men man kan inte alltid vara frisk, kry och allert. Men det kan inte stoppa mig ;)
 
Nu ska jag fixa mig lite snabbt för att sedan hoppa upp på min underbara vän cykeln för att cykla 2km i uppförsbacke för att komma till stallet, PEPP!
 
Har fixat lite tidsinställda som kommer att dyka upp under dagen, ska även försöka blogga lite från telefonen om det vill sig idag ;)
 
Bland annat kommer en utverdering om mitt och Bulls ridpass att dyka upp under eftermiddagen!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

är ju nerförsbacke hem ;)

Svar: fuck u, jag var typ döende när jag kom fram xD
dailyhorses.blogg.se

2012-08-08 @ 19:31:51
URL: http://emelievilhelmsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback