Trötter

2012-08-05 @ 21:57:11 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är helt otroligt trött idag så kommer sova tungt inatt, men först måste jag ju kolla på 100 meters finalen! Imorgon är det ju dags för jobb igen, sista jobbveckan. Ska faktiskt bli lite skönt när det är slut men jag är hellre där än i skolan som börjar sedan. Vi får se vad som ska göras denna veckan. Laga mat, ta hand om barn och kanske rida lite hästar.
 
Denna veckan ser jag mest ifram emot när jag och Hanna ska rida iväg till stockarna och hoppa lite. Kommer bli väldigt roligt, är redan taggad! :) Bull ska få kämpa på han också. Någon dag ska jag få hjälp av Veronica att tömköra honom, bra variation mot ridningen!
 

Kommentarer
Postat av: lisa

I KNOW!

2012-08-05 @ 22:22:46
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback