Planering osv.

2012-08-22 @ 20:23:02 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag har Bull fått nya skor, trimmat hovskägg och ryckt man. Riktigt ompysslad alltså! :)
 
Sitter just nu och planerar lite hur mina dagar kommer se ut (plugg, stall, plugg, stall ungefär). Har sedan i 8an gjort ett eget "schema" som ser ut ungefär som schemat i skolan fast för hur mina eftermiddagar kommer se ut. Sedan skriver jag ut det och lägger det ihop med mitt vanliga schema och försöker följa det lika bra. Känns som om det blir lättare att hålla koll på saker och ting då, men det är ju jag som är kontrollberoende...
 
Sedan ska jag göra ett schema för Bull också med vad han ska göra varje dag. Jag och Frida diskuterade lite härom dagen så har en ganska bra plan som kan fungera bra!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Har en fråga!
Om man ser er t ex på Jfk, vågar man gå fram och berömma er för eran enormt fina blogg då? :)

Svar: Hej! Vad söt du är! Klart man gör, vi blir alltid jätteglada :)
dailyhorses.blogg.se

2012-08-22 @ 21:09:45
Postat av: e b b a

Vilken fin blogg. :D

Svar: Tack! :)
dailyhorses.blogg.se

2012-08-22 @ 21:33:52
URL: http://teamdponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback