Life is pretty good

2012-08-18 @ 09:34:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Japp det är faktiskt så jag känner just nu där jag sitter bakom datan för första gången idag. Jag vet inte varför just jag har haft den här otroliga turen att möjlighet till att göra det jag verkligen älskar på detta sättet, kan inte mer än att tacka och ta emot för att jag har fått möjligheten och att någon faktiskt uppskattar det jag gör.
 
Synd att skolan börjar nu bara, vill bara vara kvar ute på underbara Sjövik med bästa Erica och gänget så länge jag bara kan!
 
Men men nästa vecka börjar skolan men kommer ändå att tillbringa en hel del tid på Sjövik som det ser ut nu, ME LIKE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback