Inte en lugn stund

2012-08-24 @ 13:44:55 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Första håltimman för dagen nu, annars har det bara varit fem minuter mellan varje lektion. Därför har jag inte haft tid att blogga någonting. Hade tänkt skriva ihop ett inlägg om tömkörningen igår så det får ni som inställt senare idag!
 
Idag slutar jag fem och åker hem en snabbis och äter innan jag ska vidare till jfk för att rida lektion. Om det fortsätter vara fint väder ska vi iväg och hoppa stockarna men annars blir det vanlig hoppning inne!
 
Nu ska jag snart plugga lite matte sedan är det två lektioner kvar innan skoldagen är slut!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild!:D

2012-08-24 @ 16:50:43
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback