Hösten

2012-08-07 @ 12:58:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Många har säkert undrat hur min höst kommer se ut med hästar och liknande, om jag ska vara kvar på JFK eller inte och vad jag annars ska göra. Vi har länge inte haft en aning om hur det skulle bli då ingen har kunnat fatta ett beslut om hur det ska bli.
 
Men förra veckan fattades beslutet om att vi får rida kvar på ponny en termin till och hoppspecialen kommer att finnas kvar och både jag och Becka kommer att rida kvar där! Det är verkligen ett besked som jag blev jätte glad över då jag får möjlighet att rida ponny min absolut sista termin på ponny innan min ålder sätter stopp. Jag känner mig inte helt klar med ponnytiden och har inte presterat såpass bra som jag vet att jag faktiskt kan.
 
Hur det blir med tävlingar vet jag dock inte än, det beror helt på hur fräscha ponnyerna är nu när de ska behöva gå så mycket mer plus att det inte finns lika många ponnysar som innan så de kommer att behöva gå mycket mer. Men jag hoppas såklart att det kan bli någon mer start men det återså att se.
 
Jag är iallafall väldigt lycklig över att få ett sista halvår med de två underbara ponnysarna som jag älskar så mycekt♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback