Hösten

2012-08-09 @ 13:27:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Eftersom Hanna berättade lite smått om hur hennes höst kommer se ut så kan jag ju dra min i samma veva! Jag kommer precis som Hanna stanna kvar i hoppspecialen på ridskolan och där rida ridskoleponny. Bull har jag lite vidare planering för (mål osv. kommer i ett annat inlägg en annan dag, det var ju ett av önskeinläggen). Jag kommer ha honom fem gånger i veckan, Frida kommer ha honom en gång och mamma en. Det kommer behövas extra tid åt skolan, 2a året på natur sägs ju vara en mardröm..
 
Dagarna kommer vara fullproppade med häst och plugg helt enkelt. Ska försöka hinna med allting och ska börja planera och lägga upp allting i tid. Annars kommer det bli minst lika panikslaget som förra terminen. Inte roligt! Taggar verkligen inte skolstarten. Skulle kunna vara ledig några månader till utan problem!
 
Och så ska det ju tävlas såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback