Godmorgon

2012-08-05 @ 10:17:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hej på er allihopa, jag är redan uppe och pågång mot stallet!
 
Vet inte riktigt vad dagen kommer att bjuda på men jag beger mig iallafall mot klämmestorp för mys med lite underbara ponnysar och massa snack med härliga vänner! Ska även komma ihåg att ringa ett samtal som jag har glömt bort de senaste dagarna... mitt minne alltså!
Om allt går enligt planerna kommer ni snart att få ta del av mina framtida planer, det kommer bli så grymt!
 
Har fixat lite tidsinställda som kommer upp under dagen med blandannat fler bilder på Flechen och mig. Ska även försöka uppdatera från Iphonen som appen fungerar som den ska, men nu ska jag cykla iväg, ha det gött så hörs vi under dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback