Godmorgon på er

2012-08-13 @ 07:50:47 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Min morgon har inte vart nått vidare än tyvärr, började med att jag självklart försov mig så fick stressa till bussen. När jag skulle klä på mig upptäckte jag att mamma har min väska med alla mina stallkläder samt skor, hjälm och väst i sin bil som hon naturligtvis redan hade tagit till jobbet >.< Suck! Men men lyckades rota fram lite nya rena kläder lite snabbt och han med bussen som tur var.

Men otrevliga busschaufförer är nog fan det värsta jag vet! Varför kan folk inte bara sammarbeta ibland så blir livet lättare! Det kan väl omöjligt bli mitt fel att dom inte har koll på var min busshålplats ligger?! Åh jag blir så irriterad!

/Hanna

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2442610/images/2012/pic_502894aa9606ee7a6f000096.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback