Godmorgon!

2012-08-15 @ 07:43:49 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Hoppas alla ni som är uppe lika tidigt som jag denna morgon för att jobba är lite piggare än vad jag är ;) Känner mig ganska sliten efter gårdagens äventyr men det var det lätt värt. Hade hur roligt som helst hela dagen inne på Liseberg. Men jag måste säga att bussresan hem var rätt svår att toppa ;P

Hur som helst, var hemma rätt sent igår och han inte skriva några tidsinställda tills idag. Finns tyvärr ingen som helst täckning ute på sjövik så det blir svårt att blogga nått vettigt på rasterna också. Får se hur det blir helt enkelt men om inte annat så hörs vi ikväll och då ska jag verkligen fixa vettiga inlägg åt er!

Så länge får ni ha en bra dag för det ska jag ha :)

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback